Min arm :(

Hejsan ♥

Nu är det tordag och jag har varit i skolan och så...
Vi tog en spruta idag ( de flesta tjejerna...) :( Och jag var jätte rädd innan... Och jag trodde att det inte skulle göra så jätte ont men det gjorde sjukt ont att ta den tycker jag, och det är ännu värre nu efter åt. Nu kan jag knappt röra armen, så just nu sitter jag och försöker skriva med en hand men det går ganska långsamt hehe. jag gick in med Alice och då tog vi den sist men jag tog den först av oss två och jag tyckte att det gjorde jätte ont men det sa jag inte förren hon hade tagit den också...
Och sen så finns det ju vissa killar som går runt och slåt på ens arm bara för att jävlas... :( Men men, ska kanske sova över med några kompisar i helgen... Och sen kanske jag ska åka och bada också men vi får se :) Nu ska jag i alla fall göra lite annat så hejdå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!