Ska till ullared på tisdag!! :D

Hej ♥

Idag har varit en jätte bra dag :) Och jag tänkte berätta lite om dagen!

Först på morgonen så duschade jag och sen så var vi bara lite hemma poch sen åkte vi till en djur affär och köpte ett klösträd till mina två katter jag har hos mamma efter som de fyller 1 år idag :) Sen åkte vi hem och sen så målade jag mina och mammas naglar och sen åkte jag till min pappa :) Fick också reda på att vi ska till ullared på tisdag :D "jätte glad" Ska bli jätte kul!! Ge gärna tips på vad man ska köpa :)

Jag har varit där en gång innan men nu ska vi dit igen och jag längtar jätte mycket. Visar vad jag köpt när jag kommer hem eller nästa dag. Vet inte vad jag ska skriva mer så ni får nöja er med det här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!