Hoppas den har laddat klart snart :)

Hejsan ♥
Min kamera håller på och ladda sig så det tar ett tag innan jag lägger upp 30 dagars och sminkningen :/ Men Det komemr komma upp före 8 ikväll efter som det är mellodifestivalen då och det ska jag ju se :D Haha tycker inte det är så kul men jag gillar att se det ändå på nåt sätt haha :)
Om ni vill så kan jag någongång lägga upp en massa bilder i ett "kolage" För jag har hittat en massa bilder på pappas och min data som jag kan visa nån dag så om ni vill det så släng en kommentar :)
När kameran har laddat klart tar jag steg för steg bilder på sminkningen och sen bild på mitt rum efter som det är dagens 30 dagars :D Men nu ska jag gå och kolla om kameran har laddat klart så hejdå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!