24 februari ! ♥

Hejsan :)
Skrev ju att ni kanske skulle få före och efterbilder men det blev inte av... :/
Jag har i ialla fall varit på bio nu och jag såg filmen extremt högt otroligt nära :)
Den är jätte svår att förklara tycker jag men det handlar typ om en kille so letar efter ett lås dör en nyckel han har ska passa! :) men den var bra men ganska sorglig men ändå rolig :) haha... Sen på bion så satt sandra och gapskrattade och så skrattade erik och jag åt henne så vi skämde ut oss lite hhahah... :) sen var det en skum gubbe i salongen bakom oss som satt och läste högt av texten i början hahah :) sen när vi gick där ifrån så var det en gubbe som såg jätte rolig ut ahhahahaha! :) han hade värsa konstiga frisyren och var allmänt knäpp typ :P

jaja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!