♥ Påsklov och sminkbord ♥

Hejsan ♥

Nu är det fredag kväll och klockan är snart tio.
Idag har jag varit  skolan, vi hade lite  vanliga lektioner och sen fick vi påskgodis av vår lärare ♥
Sen satt vi och sjöng och han spelade gitarr! Det var jätte roligt. Och nu är det påsklov och vi börjar inte förren på tisdag om ungefär en vecka! xD Sen efter gympan som vi också hade så slutade vi (kl. 13.15) Sen var jag på klubben och sen gick jag hem. Vi (mamma, erik, sandra) åkte till ikea och köpte sminkbord och spegel till mig bland annat :D Vi åt och sen åkte vi till lite andra affärer! Sen åkte vi hem och erik och sandra monterade upp möblerna och jag hjälpte till lite, blev jätte bra :) Nu är jag jätte varm och trött och ska ätra varm macka och sen sova ^^ Ska bli jätte skönt.
Men nu orkar jag inte skriva mer :( Men vi hörs och ni kanske få en bild på sminkbordet sen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!