Sminkning! ♥♥

Hejsan ♥♥♥

Nu har jag gjort sminkningen (och tvättat bort den :P)

Det här behöver du:



Så här kommer steg för steg:

1. Jag satte upp håret i en tofs :)

2. Jag tog concealer där det behövdes :)



3. La på ett puder där jag hade tagit concealer så det inte blir "kladdigt" :)





4. Jag la en ljusbrun ögonskugga på halva ögonlocket :)



5. Jag la en lite mörkare brun ögonskugga på andra halvan av ögonlocket :)



(hade ingen bra bild...)

6. Jag la en ännu mörkare ögonskugga i globlinjen :)



7. Jag la en vit ögonskugga i ögonvrån :)

"Har ingen bild på det!" :/

8. Jag la kajal på halva vattenlinjen :)



9. Jag la på mascara på över fransarna :)



10. Jag la ett läppbalsam på läpparna :)



11. Jag tog ett läppglans :)





Klart! ♥

Resultatet:





Japp det var det :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! :) btw, var köper du "elf" sminket? :)

2012-02-27 @ 16:21:06
Postat av: Frida

http://www.eyeslipsface.co.uk :)

2012-02-27 @ 16:27:36
URL: http://mylifeaskaninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!