Ny sminkborttagning ♥

Heej! ♥
Tänkte börja med att säga att jag fortfarande är sjuk men börjar bli lite bättre nu ikväll, men imorse trodde jag att jag hade ögoninflammation! För mina ögon är röda och ögonlocken! :( men är lite bättre nu! :) Imorgon ska jag och fyra andra tjejer sova över. Och jag hoppas jag kan vara med. Men i alla fall nu ska jag komma till varför jag tänkte göra detta inlägget!
Mamma var på apoteket och köpte massa saker, typ nässpray, ögon droppar och lite annat. Hon köpte också ny smink bortagning fast dom hon köpte var så här pads indränkta i sminkbortagning, innan hade jag liksom "vanlig" sminkborttagning...
Men i alla fall, så här ser den ut:

Och det är 65 st i den burken! :)
Och den kostade 55 kr :) Men det tycker jag är helt okej för en sminkborttagning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!