Ullared haul ♥♥

Hejsan ♥

Jag var ju på Ullared på tisdagen förra veckan och tänkte att jag skulle visa vad jag har köpt.
Jag kommer inte att skriva priset för jag kommer inte ihåg, (vi har ju ett kvitto men det har pappa och jag är hos mamma...)

Då börjar vi! ♥

Här är alla sakerna ♥ Jacka/kofta ♥
Pads att ta bort smink med ♥ En hårspray ♥ Zebra bikini (käääär! ♥)  5-pack strumpor ♥  3-pack korta strumpor ♥  80 hårsnoddar ♥  Diadem ♥  Sminkborttagning ♥  Rouge bortste! ♥ Concealer ♥ Eyeliner ♥ Mörkrosa nagellack ♥ Ljusrosa nagellack (till Alice) ♥ Vitt nagellack ♥


Det var allt ♥ Jag köpte ändå ganska mycket :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!