Haul ♥

Hejsan ♥

Nu har jag inte bloggat på ett tag... Förlåt för det! Men har inte haft lust. Men jag tänkte bara säga att jag lever ;)

Tänkte visa en massa saker jag har köpt de senaste veckorna! Fick också paket från e.l.f. idag! :)

Okej då börjar vi då!

Hårband-Cubus-10 kr (REA)

Mössa (till min storebror)-Cubus-10 kr (REA)

Tshirt-Cubus-79 kr

Trekvarts shorts-Cubus-149 kr








Nu kommer allt ifrån e.l.f. ♥

Borstset-126 kr

Pallet-79 kr 


Läppenna-16 kr

Concealer och highlighter-37 kr

Lösögonfransar-16 kr



Ja det var allt jag har köpt! ♥
Snart fyller jag år också (30 maj) så kommer efter det att visa vad jag får! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!