Dag 1: Mina kompisar ♥♥♥

Dag 1: Mina kompisar ♥♥♥

Ja då ska jag berätta lite om mina kompisar :) Och jag har väldigt svårt att välja för då känner man sig taskig så ni får lite fakta om dom närmaste! ♥

Jag har fler kompisar än dom här men jag berättar bara om dom! :)
Ja okej då börjar vi :)


Namn?
Alice (hennes blogg)

Ålder?
Hon fyllde 12 nu i januari, och vi går i samma klass :)

Speciell fakta?
Hon och jag går på scouter tillsammans och har känt varandra sen förskolan :) Vi bor även grannar. :D


Namn?
Elin

Ålder?
Hon fyller 12 i juli :) Och vi går också i samma klass :)

Speciell fakta? Vet inte riktigt vad jag ska skriva här men hon är i alla fall grymt söt ;)


Namn?
Maja (hennes blogg)

Ålder? Hon fyller 12 i maj :) Och vi går också i samma klass haha känns som jag har skrivit det många gånger nu :P men men... :)

Speciell fakta? Vet inte riktigt vad jag ska säga men hon är grymt söt och älskar att dansa och älskar justin bieber :) Gillar även hennes 2 mopsar :D


Namn? Selma (hennes blogg)

Ålder? Fyller också 12 i maj och går också i min klass :)

Speciell fakta? Vet inte riktigt vad jag ska skriva men hon har i alla fall en tvilling bror men de är inte lika tycker jag... :)

Jag har många fler kompisar men jag tog bara dom nu :)

Här kommer bilder på alla! :)


Alice :)

Elin :)

Maja :)

Selma :)

Ni kan även få bild på klassfotot där ni ser hela min klass :)
Jag var blond då men är mörkhårig nu :) Det är en mobil bil så inte jätte bra :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!