Dag 2: Några person du ser upp till ♥ ♥ ♥

Hejsan ♥

Så nu är vi inne på andra dagen! Och jag ska berätta om några personer jag ser upp till :)
och efter som min storebror såg denna listan och sa att jag skulle skriva i han där så får jag väl göra det haha! :) Så nu kommer det :)

Namn?
Erik :) (min bror)

Ålder?
fyller 17 i år! :)



Och sandra ville väl också va med här så det får hon haha :)

Namn?
Sandra (min brors flickvän)

Ålder?
fyller också 17 år detta året :)



Jag ser kanske också upp till mamma och pappa men de får ni inte bild på! :)

Ni får en look of today lite senare kanske :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!