Dagen ♥♥

Hejsan!
Idag kommer jag kanske inte blogga jätte mycket, eller ja kanske tre inlägg föresten :)
Nu har jag kommit upp (har varit vaken länge men inte orkat gå upp) Snackade med mamma precis och vi bestämde att jag skulle komma till henne efter lunch och sen ska vi till stan en sväng och sen på bio :) Så om jag köper något så kan jag visa det :) Kommer nog shoppa lite på tiger :D Vi kanske tar en fika också :) Men nu ska jag äta frukost hahah xD Pappa kom hem precis så vi får äta frukost tillsammans :) Sen ska jag duscha :) Och sen fixa mig :D Ni kanske kan få en före och efter bild på mitt hår och smink :) Men jag kan inte lova men jag tror det :D Nu ska jag äta plättar till frukost xD 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!