NY blogg! :) <3

Hejsan ♥

Nu har jag skaffat en ny blogg, och den kommer handla om smink! :) Jag kommer skriva om smink, naglar, hår, tips, look of todays, kompisar, skolan eller ja livet :) ♥

Nu ska jag berätta lite om mig själv! :)

 

Namn?

Frida :) Jag kallades för kaninen innan och gör ibland fortfarande så det är därför bloggen heter beautyrabbit :)

 

Ålder?

Jag är 11 år och fyller 12 den 30 maj :)

 

Intressen?

Mina intressen är att hålla på med smink, naglar :) Vara med kompisar och familj, datan, jag går på scouter :) Ja typ det :)


Familj?

Jag har en mamma och en pappa så klart ;) De är skilda... Så jag bor varannan vecka men mina föräldrar bor bara några hundra meter ifrån varandra så det dunkar ju bra :) Sen har jag en storebror som är 16 år gammal! :) jag älskar min familj :)

 

Ja det var lite om mig men jag kanske berättar mer någon annan gång :)

Jag när jag var liten :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!