50 frågor! ♥♥♥

Hejsan ♥♥

Jag har fått en massa frågor från en person och tänkte att jag kunde svara på dom nu :)

1 Shoppar du ofta? Japp det gör jag fast jag brukar inte köpa jätte mycket varja gång :)
2 Vad har du för märke på din mobil? Jag har en sony ericsson xperia x10 mini pro! ♥♥
3 Vad gillar du mest hamburgare, korv med bröd eller pizza? Pizza :D
4 Mascara eller eyeliner? MASCARA klart! Eyeliner kan vara jätte fint men jag är inte bra på det :)
5 Vilken färg gillar du i ögonskugga? Jag gillar bruna och neutrala till vardags... :) Och annars det mesta :)
6 Vad heter din skola? det vill jag inte säga... :)
7 Vad gör du när du får dumma kommenterar? Skiter i dom...
8 Vem var den första personen i skolan som du sa till att du hade en blogg till? Alice :) Tror jag...
9 Vad gillar du mest chips eller popcorn? Chips :D
10 Rosa eller lila? Lila ♥
11 Vilka tre märken gillar du mest på smink? maybelline, isadora, lumene :)
12 vad heter din fröken i skolan? Min lärare i svenska m.m heter jörgen och i matte annika och i engelska carina :) och gympa, slöjd och musik men dom orkar jag inte rabbla upp ;)
13 kan du visa alla dina gympa byxor? Ja det kan jag väl :)
14 kan du visa när du målar dina naglar? japp har också tänkt göra det :)
15 brottar linne eller vanligt? Brottar :)
16 potatis eller makaroner? båda :)
17 många frågor eller lite frågor att svara på? Många :D
18 vad gillar du för mat affär som Ica, Lidl, city gross, Coop, Willys eller såna? COOP :D
19 kollar du på melodifestivalen? Jadå :) snart final :D
20 gillar du Ulrik munther? Helt okej :)
21 vad skulle du vilja ha en pool i din trädgård eller en studsmatta? Har studsmatta men skulle vilja ha pool :)
22 var köper du ditt smink ifrån? Olika! Kicks, H&M, lindex, cubus m.m. :)
23 vad skulle du klara dig ett år utan en data, tv eller en mobil? tv :) men skulle inte vilja skippa något helst :)
24 vad brukar du göra när du är torr om händerna? Smörja in dom men är typ aldrig torr om just händerna :P
25 har du wii hemma? ja hos min mamma :)
26 är du mörk rädd? Lite :)
27 Rouge eller puder? Puder ♥
28 har du ett skriv bord? Japp
29 köper du mest själv kläder eller smink? Smink :)
30 vilket märke är bäst på mascara?
maybelline :)
31 om inte smink fanns vad skulle du göra för blogg då? Kanske nagelblogg eller bara allmän :)
32 vad gillar du mest tunika eller klänning? Båda är fint :)
33 är du i bland själv på rasten? Nope
34 gillar du på nagel lack från depend? jadå :)
35 vad gillar du mest filt eller täcke? Täcke :D
36 vad gillar du mest randigt eller rutigt? Randigt :)
37 läser du julia eller frida tidningar? Jag prenumererar på julia men jag får frida tidningar av en i min klass :D
38 köper du allt ditt smink själv? Japp typ :)
39 har du msn? Ja!
40 är du höger hänt eller vänster hänt? Höger hänt :)
41 skulle du vilja bo i Malmö? Nej! Där sjuter ju folk ijäl varandra... ;)
42 primer eller kajal? Kajal har ingen primer :/
43 ben värmare eller strumpor? Strumpor :)
44 drömmer du mardrömmar i bland? japp...
45 kofta eller tröja? Tröja men kofta är också fint och skönt :)
46 vad brukar du äta till frukost? olika... macka, smoothie, risifrutti m.m. :)
47 gillar du katter? japp jag har en hos pappa och två hos mamma :)
48 blir du ofta torr om läpparna? Ja jag är nästan alltid det :(
49 kan du vissa alla dina läpp saker och berätta vad dom kommer ifrån? Kan jag väl :)
50 Tycker du det är roligt när du får frågor? Ja det är jätte kul :)

Puuh det var jobbigt haha ;) Men men tack för frågorna Wilam hoppas du gillade svaren :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!