Dag 23: Berätta om min klass ♥

Hej! ♥
Nu ska jag berätta lite om min klass :)

Såhär såg 2011 klassfotot ut:



Jag tänkte berätta lite om alla i klassen.

Alice B: Jätte snäll tjej! en av mina bästa vänner :)
Alice H: Snäll och söt tjej.
Elin: Jätte snäll och gullig tjej en av de bästa vännerna :)
Maja: Också jätte gullig tjej som man alltid skrattar med :P
Selma: En jätte söt och snäll tjej som betyder mycket!
Sandra: En tjej som älskar att dansa :P
Elise: Häst tjej! :)
Emelie: Också häst tjej haha!
Alexandra: Snäll tjej! :)
Alva: Jätte snäll tjej ;)
My: Typ klassens mamma som är super duper snäll :)
Moa: Gullig tjej :)
Linnea: Rolig tjej!
Amanda: Jätte snäll tjej!
Karin: Snäll...
Viktor: Konstig kille som kan vara riktigt jobbig!
Josef: Klassens mest snackande kille... Säger bara JOBBIG!!
Liam: Konstig humor hahah! :)
Lukas: Liten kille... :P
Simon: Sjukt jobbig person!!
Philip H: Tyst person men som jag typ var bästis med på dagis haha :P
Philip F: Började i vår klass i femman :)
Walter: Konstig men ändå snäll!
Oliver: Snäll! :)
Malte:
Ska alltid va bäst och Selmas tvilling bror! (men de är inte lika!!)


Och kan också säga att vår klass är lite pratig okej ganska eller ja väldigt fast sannigen är att den är super pratig men men... haha... :)
Dom jag har känt längst är Alva, Alice H, Philip H, Alice B :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!