Dag 25: Två saker jag längtar efter! ♥

Jag kan inte bara välja två saker så jag skriver om flera saker istället.

Jag längtar till:

Påsklovet! Det är om en vecka ungefär ♥

Första april! för då får man luras (längtar inte så jätte mycket men ändå...)

Min födelsedag!!!!!!!! (30 maj, då jag blir 12 år) ♥

Sommarlovet!!! Ska bli så himla skönt men det är ju ett tag kvar!...

Tills vi ska till ullared.... Ska nog dit med mamma om några veckor/månader vad vet jag. Men det kommer i alla falll bli riktigt skönt! C:




Finns säkert något mer jag längtar till men inte som jag kommer på just nu!
Men allt detta kommer bli så jukt skönt!! ♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!